17.MAI FEIRING!

  GRATULERER MED DAGEN✨

I dag har vi virkelig kjent på den gode 17. mai-stemningen i barnehagen ❤️Forberedelsene til nasjonaldagen betyr mye for oss i Brisk barnehage, og tradisjonen tro hadde vi vårt eget prøve tog slik at vi kunne øve oss skikkelig før den store dagen🎶Vi gikk den fine runden vår ned på Moa, tok turen innom aldershjemmet og spredte glede med sang, smil og vaiende flagg ❤️ Det ble ekstra stas da Rosa-russen tok turen innom Brisk AS der ble det ikke akkurat spart på lyden🌸✨Tilbake i barnehagen fortsatte feiringen med skikkelige gode, gamle 17. mai-leker   
Vi hadde: 🥔 Potetløp, 🏃‍♀️ Sekkeløp💪 Tautrekking, 🎯Kasting på blink og masse annet gøy. ❤️Selvfølgelig ble dagen avsluttet på beste vis med pølse i brød, is, godteri og deilig fruktsalat 🌭🍦🍭🍓For en fantastisk dag vi har hatt sammen 🥰
Små og store var strålende fornøyde, og nå gleder vi oss enda mer til den store feiringen på 17. mai✨